Ja co chwila cos wyczytam zlego i zaraz wydaje mi sie ze ja to mam . Moj facet mowi ze mi odlaczy internet i zabierze wszystko o ciazy - ksiazki , gazety itd. Mowi ze sobie wszystko wmawiam . Ale to chyba naturalne takie obawy , czasem sa troche bezpodstawne ale mysle ze kazda przyszla matka tak ma.
witam wszystkie mamuśki i "ciężarówki" jestem po badaniu lekarz wyliczyl że to 6tydzień i 7 dzień,zrobił mi usg widziałam fasolkę ale nie stwierdził tętna/:(((((((((( mam przyjść za 4 tygodnie ale nie wytrzymam tak długo w niepewności;/ strasznie się boję?czy to koniec? wiecie coś na ten temat?bo ja skanuje wszystkie fora i zdania są podzielone piszą że w 5tyg.już widać tętno:( to dlaczego u nas nie:(( martwia mnie jeszcze bóle ktore mam codziennie w dole brzucha a teraz tak w środku kłuje bardzo mocno mówiłam mu dziś ale powiedział że za 4 tygodni sprawdzimy:( pozdrawiam
Profil: Imię: Aneta
Im. dziecka: Dominik
Data ur.: 08.05.2006r
Wysłany: 2008-08-07, 20:32
Witaj paleczka ja bym nie czekała 4 tygodnie tylko poszła do innego ginekologa. A najlepiej gdzieś prywatnie . Na pewno wszystko jest w porządku . Idź do innego lekarz i napisz co powiedział . Wszystko będzie dobrze Buziaki
umówiłam się na wizyte w środe oczywiście prywatnie:) bo nie wytrzymam tak długo !ale mam pytanko do Was czy takie bóle to norma w ciąży? zawsze miałam bolesne miesiączki i ten ból przypomina taki ból tylko że jest większy;/ i powtarza sie kilkanaście razy w ciągu dnia <nocą też czasami> a teraz ostatnio oprócz takiego bólu brzucha jest jeszcze takie kłucie tam w środku;/
Profil: Imię: Aneta
Im. dziecka: Dominik
Data ur.: 08.05.2006r
Wysłany: 2008-08-09, 13:19